Webinar: Digital Kommunikation ved begrænset kundekontakt

Sådan kommunikerer du med dine kunder i en tid med begrænset kundekontakt!

Fra den ene dag til den anden blev vores hverdag forandret. Også kontakten med kunderne. Spørgsmålet er, hvordan kommunikerer vi med vores kunder, når messerne bliver aflyst og sælgernes kundebesøg begrænses?

Kommunikation har altid handlet om at være relevant for modtageren. Denne præmis står nu mere klart end nogensinde før. Det betyder, at digitale medier har opnået en endnu mere central rolle i vores kontakt med kunderne.

På webinaret kommer vi omkring, hvordan de digitale medier kan understøtte kommunikationen og sælgerne – og hvordan vi kan arbejde med at blive ”top of mind”, – selvom sælgerne sidder på hjemmearbejdspladsen.

Vi har inviteret Mette Nissen Pedersen fra Essens Kommunikation, som vil sætte fokus på digital marketing, og Mads Haastrup, ODU Denmark ApS, medlem af bestyrelsen for PE som sætter fokus på digitalt salg i forhold til 1:1 salgspræsentationer. Således får vi en slagkraftig kobling mellem salg og marketing.

Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret, dagen før det afholdes.

TILMELD DIG HER