Generalforsamling 2023 og medlemsmøde

Så er vi klar med program for årets generalforsamling og første medlemsmøde i BITVA.

Der er ankomst, registrering og let forplejning fra kl. 9.30. Se programmet herunder.

Dagen kommer som vanligt til at indeholde gruppemøder, frokost, generalforsamling og spændende oplæg. Vi får besøg af Ellen Marie Johansen fra Dansk Erhverv, som vil gøre os klogere på, hvordan virksomheder fremover er forpligtede til at rapportere om bæredygtighed på en helt ny måde – det såkaldte ESG. Desuden kommer direktør i Dansk Erhverv Gitte Lillelund Bech.

Sidst men ikke mindst skal vi have uddelt BITVAs Elevpris til én eller flere dygtige elever/lærlinge fra branchen, så skynd jer ind på BITVA.dk og indstil jeres elev eller lærling til prisen.

Skulle I have forslag til behandling på generalforsamlingen bedes de indsendt til sekretariatet på kontakt@bitva.dk senest den 16. februar.

Når generalforsamling og oplæg er vel gennemført, vil der være rundvisning inkl. smagning på Bryggeriet Braunstein ikke langt fra hotellet. Det er også på Bryggeriet Braunstein, vi spiser middag og afslutter en hyggelig dag.

Én deltager pr. virksomhed deltager uden beregning til hele arrangementet på Comwell Køge Strand. For yderligere deltagere fra samme virksomhed betales 650 kr. Tilmelding til rundvisning og middag koster 1.000 kr. inkl. drikkevarer under middagen. Rundvisning alene koster 200 kr. pr. person.

Sidste frist for afmelding er den 23. februar 2023. Manglende overholdelse af tidsfristen indebærer ”no show” fakturering af den fulde pris. Såfremt der ønskes et værelse på Comwell Køge Strand kan dette bestilles ved afkrydsning på tilmeldingen på hjemmesiden. Prisen for et enkeltværelse med morgenmad er kr. 1.195 inkl. moms. Der er et begrænset antal værelser, og de fordeles efter først-til-mølle princippet.

Tilmeld dig de forskellige programpunkter herunder – hellere i dag end i morgen, og skulle du være forhindret i at deltage i generalforsamlingen, beder vi dig venligst melde afbud jf. vedtægterne, og give din fuldmagt til en anden.

Vi glæder os til at se dig i Køge!

De bedste hilsner
Bestyrelsen og sekretariatet

TILMELDING

Sæt kryds for hvert programpunkt